Realizar un video de entre 30 segundos y 1 minuto. Pueden aparecer los autores. Las imágenes deben ser tomadas de YouTube.

Debe relatar:

- Lo mas divertido (escolar) del año
- Lo mas aburrido (escolar) del año
- Lo mas dificil de TIC y en general (un tema, una clase, un proyecto)
- Lo mas interesante de TIC y en general (un tema, una clase, un proyecto)

No hacer nombres, solo mencionar materias. Publicarlo en YouTube y en el Campus (despues vemos como)

Friday, March 28, 2008

Canción2 (Por Dani B.)


HOLD ON -
THE JONAS BROTHERS









We don’t have time left to regret (hold on)
It will take more than common sense (hold on)
So stop your wondering take a stand (hold on)
There's more to life than just to live (hold on)

'cause an empty room can be so loud
It's too many tears to drown them out
So hold on, hold on, hold on, hold on

One single smile a helping hand
It's not that hard to be a friend
So don’t give up stand 'til the end
There's more to life than just to live

'cause an empty room can be so loud
It's too many tears to drown them out
So hold on, hold on, hold on, hold on

When you love someone
And they break your heart
don’t give up on love
Have faith, restart
Just hold on, hold on, hold on, hold on

When it falls apart
And your feeling lost
All your hope is gone
don’t forget to hold on, hold on

'cause an empty room can be so loud
It's too many tears to drown them out
So hold on, hold on, hold on, hold on

When you love someone
And they break your heart
don’t give up on love
Have faith, restart
Just hold on, hold on, hold on, hold on

'cause an empty room can be so loud
It's too many tears to drown them out
So hold on, hold on, hold on, hold on

When you love someone
And they break your heart
don’t give up on love
Have faith,
just hold on, hold on, hold on, hold on

Elegí esta canción porque cuando la escuché por primera vez me encanto. Y me encantó tanto que la escuche 50 veces seguidas para aprenderme la letra de memoria. Aparte el grupo "The Jonas Brothers" está re bueno y tiene canciones re lindas.



No comments: